dzisiaj czwartek - najgorszy dzień, jeśli chodzi o lekcje. na przedostatniej mieliśmy mieć artystyczne, ale naszego nauczyciela nie było, więc mieliśmy świetlicę. ^^ Ewelina zaproponowała, że zrobi mi kłosa i się zgodziłam. :D chyba ładnie wyszedł, ale w tej chwili jest trochę rozwalony.. szkoda. ; \\ dodam kilka zdjęć. :D
jutro dzień dzieckaa! :D w szkole luz - na szczęście.
i tak przy okazji:
bluzka - reserved 29,99 zł
sweter - prezent
kolczyki (4 pary) - house 9,99 zł
dream',
Ale masz piękne długie włosy :o Ja niestety mam za krótkie jeszcze :\
OdpowiedzUsuńZapraszam do mnie
ale cudne włosy!
OdpowiedzUsuńladnyy warkocz ;D
OdpowiedzUsuńZapraszam do mnie http://mylifemyelement.blogspot.com/
jesli ci sie podoba to prosze obserwuj, ja na pewno się odwdzięcze ;D
fryzurka piękna :)
OdpowiedzUsuńPozdrawiam Julka :)
Musisz wejsc na glowna strone bloggera pozniej wejsc w uklad , dodac gadzet i masz tam pt: OBSERWATORZY i tam sobie wybierzesz jaki uklad chcesz ;) to jak to dodasz to mi napisz wymienimy sie ;D
OdpowiedzUsuńCudowne włosy!!! <3
OdpowiedzUsuńObservujemy? :)