byłam dzisiaj z Eweliną i Adą przejechać się na rowerach i coś fajnego porobić. przy okazji kupiłam sobie wsuwki, bo chciałam sobie zrobić tz. francuskiego koka --> ~klik~ , ale mi jakoś nie wychodzi. więc byłyśmy z dziewczynami na lodach, placu zabaw, w lesie i u mnie oraz u Ady w domu. : DD
a co do tytułu posta, to chodzi o to, że nigdy w życiu nie słuchałam Justina Biebera. ale jak się niedawno dowiedziałam śpiewa on refren w piosence, która mi się bardzo podoba --> ~klik~ , jednak nie ma go w teledysku. ostatnio oglądałam jakiś program na viva'ie i dowiedziałam się, że zdaniem jednej z polskich wokalistek piosenka J.B. 'Somebody to love' jest fajna --> ~klik~ - postanowiłam ją przesłuchać i .. podoba mi się! jedna z moich koleżanek [ która także nie słucha Biebera ] można powiedzieć, że poleciła mi piosenkę --> ~klik~ , ta też mi się podoba. ;)) ale nadal uważam, że piosenki typu 'Baby' itp. są koszmarne. a co wy o nich sądzicie ?
dream',
No, więc, jeszcze kilka dni temu nie powiedziałabym, że przesłucham jego piosenek. Bo.. były.. dziwne? Poza tym nie sądziłabym , że będę go słuchać. A teraz? A teraz podobają mi się jego trzy piosenki! To dość dziwne, ale trudno.. ;DD
OdpowiedzUsuńNieważne. ; DD Będę ich słuchać i już. ; p
nom.. mi też się spodobały i będę ich słuchać. ; ))
OdpowiedzUsuń