nie napisałam wczoraj posta, bo nie miałam czasu. :D ale powiem co robiłam. ; )) rano wstałam, a po południu spotkałam się z moimi dwoma dziewojami E i P. ; ** robiłyśmy takie tam różne rzeczy :D "raj dla stóp". XD wróciłam wcześnie do domu, bo XFactora chciałam obejrzeć. i ta Joanna Kwaśnik odpadła! yeeah! ♥ następnym razem mają odpaść The Chance, a potem nie wiem.. ; )) dzisiaj idę do kościoła, potem odrobię lekcje i takie tam. ^ ^ do jutraa.
dream',
Ja tylko czasami oglądam X-Factor i nawet nie kojarzę, która to ta Joanna Kwaśnik, haha :D
OdpowiedzUsuńfajny blog! ;D
OdpowiedzUsuńxfactor ehh taki sobie , ale czasami oglądam jak nie ma nic innego .
OdpowiedzUsuńjestem nowa i potrzebuje czytelników , obserwatorów do chęci pisania . jeżeli jesteś zainteresowana zapraszam
karmeloveciasteczko.blogspot.com