dzisiaj był sprawdzian z matmy, ale chyba dość dobrze mi poszło. :] a jutro idę do odpowiedzi z polskiego i piszę sprawdzian z fizykii. i tak nie umiem, ale spoko. :D zaraz zabieram się za odrabianie lekcji i naukę. dlatego posta piszę tak na szybko. ale mam do was pytanie : co sądzicie o tym swetrze ? dostałam go jakoś w lutym od cioci, ale nie nosiłam go ani razu. ewentualnie tak po domu, bo jest ciepły. jak dla mnie jest trochę em.. za duży? a moja mama uważa, że takie się teraz nosi.. więc nie wiem.. ; \\
dlatego chcę poradzić się was. :p
![]() |
| zamierzam jak już to nosić ten sweter rozpięty, bo zapięty dziwnie wygląda. :D |
dream',



Oj tam, zaraz będzie lato, nie przejmuj się swetrem ;)
OdpowiedzUsuńObserwujemy?
http://afterjanis.blogspot.com/
hmm.. fajny ! :D jak przyjdzie jesień z pewnością Ci się przyda ;]]
OdpowiedzUsuńProszę oddać mi sweter :)
OdpowiedzUsuńŁadny sweter, wcale nie za duży, tylko teraz trochę za ciepło więc nie zawracaj sobie tym głowy:) zapraszam do siebie:)
OdpowiedzUsuńteż obserwuję;) dzięki:*
OdpowiedzUsuńFaktycznie są modne, no teraz jest lato (prawie...) ale w zimę były modne i ja chciałam taki :) Ale nie znalazłam takiego ładnego jak ten.
OdpowiedzUsuńZapraszam ---> http://modaponadwszystko.blogspot.com